Herroepen* & Retourneren

Wil je iets retourneren?

Neem dan éérst even contact met ons op !

WACHT even met retourneren tot je een reactie van ons hebt gehad!
Je ontvangt namelijk een ÁNDER retouradres dan welke op het etiket vermeld staat!!!

Ben je toch niet helemaal tevreden over je ontvangen producten?
Dan mag je het pakket binnen 14 dagen retourneren.
( Uitzonderingen – lees ook punt C. )

Alle eerst betaalde bedragen * ( inclusief verzendkosten ) worden binnen 3 / 5 werkdagen door ons terugbetaald.

* Betaald met Creditcard, Visacard, Paypal, Sofortbanking, Mistercash, Giropay?
Dan berekenen we de 3 % chargebackkosten door aan de klant.

De retour verzendkosten zijn altijd voor je eigen rekening, * ook de chargeback kosten.

( Brievenbuspost mag niet worden geruild of worden geretourneerd. )

Verdere informatie & uitzonderingen

Je bent als klant zélf verantwoordelijk voor de retourzending, verpak het precies hetzelfde dan je het aangeboden kreeg.
Dus op geen enkele andere wijze dan hoe wij het je toestuurde !
Komt een retourzending kapot / met breuk / gescheurd / gebarsten aan? Dan worden de spullen niet vergoed !
En bewaar altijd de track code, je bent zélf verantwoordelijk voor de retourzending.

Brievenbuspost kan níet worden geruild of worden geretourneerd !

Wil je na het plaatsen van een bestelling herroepen?
Dit kan alleen VÓÓRDAT een bestelling aan onze zijde is aangemeld / verwerkt!
Herroep je NADAT we je bestelling hebben aangemeld? Dan kunnen we de bestelling NIET meer herroepen.
Dan zit je bestelling al in het verwerkingsproces…

Is je bestelling kapot aangekomen?
Is er iets gebroken?
Of klopt een product niet bij het uitpakken?
Neem dan METEEN contact met ons op !
We vragen je áltijd even om wat foto’s door te sturen van de breuk of het product of wat er niet klopt.
Zonder foto’s kunnen we helaas niets voor je betekenen.

Dan betalen we je géén verzendkosten terug want je houd sommige producten.
Dan betaal jij als klant zelf alle verzendkosten, ook de retour-verzendkosten.
Dan betalen we je enkel de kosten van het retour gestuurde product retour ( zonder verzendkosten.)

Je bent wederom als klant zélf verantwoordelijk voor de retourzending, verpak het precies hetzelfde dan je het aangeboden kreeg.
Komt een retourzending kapot of met breuk / gescheurd / kapot aan worden je teruggestuurde spullen niet vergoed.
En bewaar altijd de track code !

Bij het retourneren zijn wettelijk of enkele uitzonderingen, waaronder:
maatwerk – speciaal voor de klant gemaakt, gegraveerd, speciaal op kleur gemaakt
( b.v een Boeddha urn of asbestemming op kleur gemaakt, ) speciaal voor jou besteld ( in grote aantallen,)
etherische oliën, zeezout, heilg water, alle vloeistoffen, boeken, aurasprays,
verder alles wat is verwerkt met etherische oliën, tijdsgebonden producten en verzegelde producten.
Verder de zoutlampen, alles wat met himalayazout tot lamp is verwerkt of de kleine mini lampjes, de snoeren,
dit alles mag NIET worden geretourneerd, dit kwam te vaak gebroken terug, dit nemen we niet meer retour!
Bestel je een grote Boeddha urn? Deze kan NIET worden geretourneerd omdat wij hier hoge vrachtkosten voor betalen.

Wil je een grote Urn uit hout of een Urn uit natuursteen laten bezorgen *?

Je kunt een grote Urn uit hout of een Urn uit natuursteen laten bezorgen * dit geldt alleen voor Nederland.

Voor welke modellen dit geldt dan staat het erbij.
Dit duurt wat langer, maar dit gaat in goed overleg. Het ligt eraan wanneer onze bezorger beschikbaar is.

We zetten hier namelijk een speciale bezorger / distributie bedrijf voor in.

* Mocht je bij aflevering niet thuis zijn of wil je de urn op dat moment toch retourneren?
Dan zijn we genoodzaakt hiervoor 150,00 excl. BTW in rekening te brengen.
We hebben namelijk speciaal vervoer voor je geregeld wat ons flink wat geld kost.

Wil je een grote Boeddha urn uit hout retourneren?
Dan dien je eerst even contact met ons op te nemen.

Hierbij vragen we vóór het retourneren foto’s te maken van een beeld vervolgens het retour gestuurd wordt.

Zijn er barsten / scheuren ontstaan in een beeld? Wordt een beeld niet vergoed !

Wij kunnen namelijk nooit controleren waar jij een beeld ( tijdelijk ) neerzet;
b.v bij de verwarming, in de buurt van veel zonlicht, in de kou, of juist erg warm?

Daar lijdt een beeld namelijk van.

De 14 dagen starten na ontvangst van het product of dienst.

De zichttermijn is niet bedoelt als * testtermijn !

Dus de producten moeten altijd netjes en onbeschadigd in de oorspronkelijke verpakking teruggestuurd worden.

Is dit niet het geval, wordt retourneren geweigerd – nog vergoed.

Auraspray’s / essentiële + etherische oliën / tincturen / geweid of heilig water ( alle vloeistoffen die we verkopen )
kunnen NIET worden geretourneerd omdat deze flesjes verzegeld zijn.

Ook boeken / boekjes / kaarten mogen NIET worden geretourneerd.

Sommige producten worden door onszelf uit voorzorg geseald in een doorzichtige verpakking.

Je kunt ze dan goed bekijken in de doorzichtige verpakking maar deze verpakking mag NIET worden geopend.

Omdat producten NIET getest of gebruikt mogen worden,
( wij hier soms aan twijfelde dat klanten dit wel deden bij retourneren, )
sealen / verzegelen wij vanaf heden sommige producten !
Verzegelde producten / producten die wij zelf hebben geseald / verzegeld mogen NIET gebruikt worden,
en mogen na opening daarom NIET retour gestuurd worden!

We sturen deze waarschuwing ook altijd duidelijk mee met een bestelling.
De sticker met waarschuwing mag dan niet verbroken worden.

Bij het afrekenen kun je bij ons OOK kiezen om het bij een Post NL punt af te halen.
SUPER-gemakkelijk als je vaak van huis bent.

Over de bezorging aan huis;
Of een postbode een pakket weer meeneemt bij jouw afwezigheid, of hij / zij een pakket afgeeft bij de buren,
dat mag een postbezorger zelf kiezen, zo werkt dit bij Post NL.

Als een bezorger bij je aan de deur is geweest en je was ( weer ) niet thuis dan gaat het
pakket naar een dichtstbijzijnde depo bij jou in de buurt.

Waar het klaar staat wordt vermeld bij je track en trace gegevens en dit zal op het achtergelaten briefje staan!

Daar blijft je pakket 2 weken staan om door jou afgehaald te worden !

Haal jij het pakket niet binnen de 2 weken op, komt het retour naar ons.

Zelf even informeren, we nemen zelf geen contact met je op.
Want wat is de reden dat je het liet staan en niet afhaalde bij het depo?…die verantwoording ligt bij jou als klant.

En reageer je zelf dan ontvang je énkel de kosten van de producten retour, zónder de verzendkosten,
minus e.v.t betaalde 3 % visa card / credit card / Pay pal etc., die vergoeden we ook niet!

Betaalde je geen verzendkosten aan ons?
Halen we deze kosten + boete van de kosten / verzendkosten af van je bestelling.

Omdat Post Nl die kosten wel doorvoert aan ons!
Wij betalen voor retour gekomen pakketten namelijk een boete voor aan Post NL als een pakket
niet afgehaald wordt op een depo !

Neem BINNEN 14 dagen na ontvangst van je bestelling via email contact met ons op.

Wacht even met retourneren tot je een reactie van ons hebt gehad!

Je ontvangt namelijk een ÁNDER retour adres dan op het etiket vermeld staat!!!

Stuur ons een email – indien nodig met foto’s:
Stuur ons hier een email

Zet in de onderwerp regel ” retourneren ” + je bestelnummer.
Vermeld vervolgens de volgende zaken:

1.) Naam + adresgegevens,
2.) Factuurnummer ( je factuur heb je via e-mail ontvangen ),
3.) Het IBAN-nummer met je naam waarop je het aankoopbedrag retour wilt ontvangen,
4.) De reden van je retour.
( Dit hoeft niet mits een product valt onder een ”uitzonderingen” dan is dit wel belangrijk
voor ons te weten, anders kunnen we niet tot vergoeden overgaan.

Dan nemen wij contact met je op !

Onze Algemene Voorwaarden met meer info,  lees je hier: Klik hier