Algemene voorwaarden voor
Het Stralende Oosten + Urns By Nature

Hieronder tref je onze algemene voorwaarden.
Deze zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel te Eindhoven.
KvK: 17239315
BTW: NL001765119B80

Zoek ons bedrijf op bij de Kamer van Koophandel.
Typ in de lange balk – naast handelsregister: ” Het Stralende Oosten ” in. KLIK HIER: Kamer van Koophandel

Deze algemene voorwaarden gelden voor onze beiden bedrijven, voor Het Stralende Oosten + Urns By Nature.

1.) Alle aangegeven prijzen op deze webshop zijn INCL. BTW en excl. verzendkosten.

Alle afbeeldingen, prijzen, aanbiedingen en levertijden zijn vrijblijvend, tenzij in een offerte een termijn voor aanvaarding is gesteld.

Typefouten zijn onder voorbehoud, ook via email.

2.) Door het overmaken van het bedrag of een aanbetaling van een product ga je akkoord met deze algemene voorwaarden.
Lees deze daarom altijd goed door vóórdat je iets besteld.

3.) Versturen van je bestelling – de snelheid van het versturen * / verzenden:
We versturen in 1-3 werkdagen.

( Dit geld niet voor een overboeking, het bedrag moet wel meteen bijgeschreven staan. )
* Kleine urnen hebben altijd een levertijd van +/- 1 week.

Je ontvangt altijd nog een email met je track en tracé code wanneer het wordt verstuurd.

Mini urnen of andere Urnen hebben een langere levertijd. Gemiddeld +/- 5 tot 7 werkdagen.
Levering van assieraden na ontvangst van je betaling binnen de aangegeven tijd.

~ Wij hebben géén invloed op de snelheid van de levering bij Post NL, nog kunnen er garanties worden gegeven over de bezorgtijd / datum.
Onze ervaring is dat het klopt wat het systeem bij Post NL aangeeft maar hier kunnen geen formele toezeggingen over worden gedaan.

Voor kerstgeschenken, kerstpakketten, relatiegeschenken geldt een levertijd in overleg, voor betaling en voorwaarden lees punt 16.
De leveringstermijn wordt slechts als indicatie opgegeven, hier kan geen formele verbintenis aan onttrokken worden.

4.) Leveringen + verzendkosten naar het buitenland;
Wij leveren in Nederland, België of Duitsland.
( In de toekomst zullen hier mogelijk andere landen bijkomen. )
Staat je land er niet bij vermeld? Naar andere landen in Europa is ook mogelijk, vraag ons ernaar.
Wij hebben geen énkele invloed op de snelheid van levering naar het buitenland!
Dit kan doorgaans wel wat langer duren is onze ervaren, maar dit varieert enorm.

Pakket naar het buitenland en je bent niet thuis?
Ben je niet thuis als Post NL een pakket bij je aanbied welke je bestelde, dan ben je zélf verantwoordelijk voor de verzendkosten.
Mocht een pakket naar België, Duitsland of een andere EU-land verstuurt worden, en de klant is bij het aanbieden van het pakket niet thuis,
wordt het pakket ( meestal ) weer retour gezonden naar Nederland. Het is blijkbaar verboden om een pakket in een
EU land bij de buren af te geven. !!! soms gebeurd het wel, ik hou dit in de gaten via mijn systeem en laat het je weten.
Ik kan enkel zien of het bij de buren afgegeven is, niét op welk huisnummer.
Wij kunnen geen zorg dragen voor deze regel, nog zorg dragen voor die verzendkosten.
Wordt het pakket retour gezonden naar Nederland, dan ben je als klant zelf verantwoordelijk als je een pakket misloopt bij je aan de deur.
Of je besteld de producten opnieuw, dan betaal je opnieuw zelf die verzendkosten, of we storten
het totaal bedrag terug, minus de verzendkosten. ( Wij betalen een boete als het pakket retour komt. )
Daarom ontvang je géén verzendkosten retour.
Als een pakket wordt teruggestuurd naar Nederland kán dat minimaal 1 maand duren
voor we dat pakket in huis hebben, maar blijkbaar doet Post NL er zo lang over?! – kán.

4B.) Controle bij de Douane – grens;
Wij zijn niet verantwoordelijk voor e.v.t controle bij de douane. Mocht een pakket worden geopend ter controle bij de douane,
of er worden producten in beslag genomen door de douane, is dat het risico voor je als klant.

4C.) Pakket afgeleverd – controle d.m.v via track en tracé code:
Als je als klant aangeeft dat je géén pakket hebt ontvangen, maar als blijkt dat via het volgen van track en tracé code
het pakket wél is afgeleverd op het opgegeven adres, zul je hier zelf verantwoording voor moeten dragen.
Dan heeft een ander je pakket al in ontvangst genomen, een andere huisbewoner, je collega, je buren etc.
Het systeem van Post NL ” verzint ” namelijk niet als een pakket is afgeleverd op het adres.
Mensen verzinnen dit helaas soms wel is onze ervaring…
( Dit geldt voor alle landen.)

4D.) Meerdere malen niet thuis bij aflevering?;
Ben je niet thuis?…of haal je het pakket niet op bij een Post nl depo?
Of een postbode een pakket weer meeneemt bij jouw afwezigheid, of hij / zij een pakket afgeeft bij de buren,
dat mag een postbezorger zelf kiezen, zo werkt dit bij Post NL.
Als een bezorger bij je aan de deur is geweest en je was ( weer ) niet thuis dan gaat het
pakket naar een dichtstbijzijnde depo bij jou in de buurt.
Waar het klaar staat wordt vermeld bij je track en tracé gegevens en dit zal op het achtergelaten briefje staan!
Daar blijft je pakket 7 dagen staan om door jou afgehaald te worden !
Haal jij het pakket niet op binnen deze tijd, komt het retour naar ons.
Zelf even informeren, we nemen zelf geen contact met je op.
Want wat is de reden dat je het liet staan en niet afhaalde bij het depo?…die verantwoording ligt bij jou als klant.
En reageer je zelf dan ontvang je énkel de kosten van de producten retour, zónder enige verdere verzendkosten,
minus e.v.t betaalde % visa card / credit card, die vergoeden we ook niet!
Betaalde je geen verzendkosten aan ons? Halen we deze verzendkosten af van je betaalde bestelling.
Omdat Post Nl die kosten wel doorvoert aan ons. Wij betalen voor retour gekomen
pakketten namelijk een boete aan Post NL als een pakket niet afgehaald wordt op een depo !

Waar je pakket klaar ligt staat bij de track en trace gegevens op de site van Post NL.
Bij het afhalen van je pakket altijd het bewijsje + een legitimatie bewijs meenemen.

4E.) Geen order bevestiging ontvangen?
Heb je geen orderbevestiging ontvangen, wat moet je dan doen?
We adviseren je om even in je spam inbox te kijken !
Misschien is de orderbevestiging per ongeluk daarin terecht komen.
Indien je de orderbevestiging niet ontvangen hebt, neem dan contact met ons op, je ontvangt ze namelijk altijd!
heb je hier een vraag over, mail ons

4F.) Zelf verantwoordelijk voor het invullen van een onjuist adres of huisnummer;
Je bent zélf verantwoordelijk voor het onduidelijk invullen van een niet juiste adres of huisnummer !
LET EVEN OP:
Als je een naam, adres, huisnummer fout vermeld / hebt ingegeven is dit op EIGEN verantwoording.
( Lukt iets niet bij het bestelproces, neem dan éérst even contact op, dan zoeken we naar een oplossing. )

5.) Wet kopen op afstand – wetregels – retourneren * / herroepen *;
Retourneren *; Wil je iets retourneren, laat dit ons éérst even weten!

Je ontvangt namelijk een ANDER retour adres dan welke op het etiket vermeld staat.

* Retour gezonden producten dienen onbeschadigd te zijn, ongebruikt, en dienen in de originele verpakking terug gezonden
te worden. Retour gezonden producten die niet aan deze voorwaarden voldoen, worden niet vergoed !
* Bestellen wij speciaal na vraag van jou als klant product-( en ), dan vervalt het retourrecht.
* Mits alles in de originele verpakking retour komt.
* Producten mogen niet gebruikt worden voor media, foto’s of video’s, voor het verspreiden ervan.
Merken we dat een product retour komt wordt deze niet terug genomen, het retourrecht vervalt dan.
* Oorbellen mogen vanwege hygiëne niet worden geretourneerd.
* Mits er géén cellofaan verwijderd is bij het product als deze ingepakt zit met doorzichtige folie / in cellofaan.

LET VERDER EVEN OP :
* M.u.v grote speciaal voor je ingekochte hoeveelheden, deze kunnen niet worden teruggenomen.
Etherische oliën, bloesem sprays, aura sprays, producten van het merk Doterra etc. kunnen NIET worden geretourneerd,
omdat wij niet kunnen controleren of deze gebruikt zijn door de klant.
Maatwerk kan niet worden geretourneerd; dus speciaal op maat gemaakt voor je, speciaal op kleur besteld door je
( b.v een Boeddha Urn op kleur gemaakt na aankoop ), dit kan niet worden geretourneerd of worden geannuleerd.
* Oorbellen mogen vanwege hygiëne niet worden geretourneerd.
* Bestellen wij speciaal na vraag van jou als klant product-( en ), dan vervalt het retourrecht.
Bij een aanbetaling / betaling ga je akkoord met de koop !
* DNA korrels mogen NIET retour!
Kocht je een product ( of mét  ) DNA korrels en je wil het product weer retourneren?
De DNA korrels mogen NIET retour, dus die kosten worden verrekend met het retour bedrag.
( Waarom? Omdat de DNA korrels allerlei frequenties opnemen, is dit is niet zuiver voor een ander.)

De zichttermijn is géén * testtermijn:
De 14 dagen starten na ontvangst van het product of dienst. De zichttermijn is niet bedoelt als * testtermijn !
Dus de producten moeten altijd netjes en onbeschadigd in de oorspronkelijke verpakking teruggestuurd worden.
Is dit niet het geval, wordt retourneren geweigerd – nog vergoed.

Auraspray’s – Olien – vloeistoffen:
Auraspray’s / essentiële / etherische oliën / tincturen / geweid of heilig water ( alle vloeistoffen die we verkopen )
mogen NIET worden geretourneerd omdat deze flesjes verzegeld zijn.
Sommige die niet zijn verzegeld kunnen we niet controleren of ze geopend of gebruikt zijn, daarom mag uit
die serie niets geretourneerd worden.
Ook boeken / boekjes / mogen NIET retour gestuurd worden.
LEES OOK EVEN ONDERSTAANDE UITLEG !

Verzegelde producten / producten die zijn * geseald:
Sommige producten zijn door de leverancier ( inzichtkaarten – olie pakketten ) of door onszelf / of zijn uit
voorzorg geseald in een doorzichtige verpakking.

Je kunt ze dan goed bekijken, maar de verpakking ( geseald door de leverancier ) mag
NIET worden geopend. Omdat producten NIET getest of gebruikt mogen worden,
( wij hier soms aan twijfelde dat klanten dit wel deden bij retourneren, )
sealen / verzegelen wij vanaf heden sommige producten !

Verder, is het cellofaan verwijderd bij het product als deze ingepakt zit met doorzichtige folie / in cellofaan,
dan kunnen we dat product ook niet terugnemen, ALTIJD het cellofaan laten zitten!

Kleine lampjes met USB aansluiting zitten altijd geseald in een doorzichtige verpakking.
Deze doorzichtige verpakking mag niet geopend zijn als je deze producten wenst te retourneren.
Verzegelde producten / producten die wij zelf hebben geseald / verzegeld mogen NIET gebruikt worden,
en mogen na opening daarom NIET retour gestuurd worden!

LET EVEN OP:
DNA korrels mogen NIET retour!
Kocht je een product mét gratis DNA korrels en je wil het product weer retourneren?
De DNA korrels mogen NIET retour, dus die kosten worden verrekend met het retour bedrag.
( Waarom? Omdat de DNA korrels allerlei frequenties opnemen, is dit is niet zuiver voor een ander.)

5B.) Je bent als klant zélf verantwoordelijk voor de retourzending, verpak het precies hetzelfde dan je het aangeboden kreeg !
Komt een retourzending kapot of met breuk of schade aan, of mist deze de originele verpakking?
Dan wordt je retour gestuurde spullen niet vergoed.
En bewaar ook altijd de track code ! Want je bent zélf verantwoordelijk voor het pakket wat je retour stuurt.

5C.) * Wil je retourneren?
Dan mag je het pakket binnen 14 dagen retourneren. Eerst ons even inlichten.
Alle éérst betaalde bedragen * inclusief die verzendkosten worden binnen enkele dagen door ons terugbetaald.
* Betaald met Creditcard, Visacard, Sofortbanking, Mistercash, Giropay, Paypal?
Dan berekenen we de 3 – 5 % chargebackkosten door aan de klant.
Bestel je boven de 65,00 NL ? Ontvang je enkel het aankoopbedrag terug. De retour verzendkosten zijn altijd voor de klant zelf.
Je bent als klant zélf verantwoordelijk voor de retourzending, verpak het precies hetzelfde dan je het aangeboden kreeg.
Komt een retourzending kapot of met breuk / gescheurd / gebarsten aan, worden je spullen niet vergoed. En bewaar altijd de track code !
* Bestellen wij speciaal na vraag van jou als klant product-( en ), dan vervalt het retourrecht.

* Hou je een gedeelte van je bestelling maar je wilt b.v 1 product terugsturen?
Hou je een gedeelte van je bestelling, en 1 of enkele producten wil je wel terugsturen?
Dan betalen we je géén verzendkosten terug want je houd sommige producten. Dan betaal jij als klant zelf  alle verzendkosten,
ook de retour-verzendkosten. Dan betalen we je enkel de kosten van het retour gestuurde product retour ( dus geen verzendkosten.)
Je bent wederom als klant zélf verantwoordelijk voor de retourzending, verpak het precies hetzelfde dan je het aangeboden kreeg.
Komt een retourzending kapot of met breuk aan worden je teruggestuurde spullen niet vergoed. En bewaar altijd de track code !

5D.) Wettelijke of uitzonderingen bij retour sturen;
Bij het retourneren zijn wettelijk of enkele uitzonderingen, waaronder;
maatwerk – speciaal voor de klant gemaakt, gegraveerd, speciaal op kleur gemaakt
( b.v een Boeddha urn of asbestemming op kleur gemaakt, ) speciaal voor jou besteld ( in grote aantallen,)
etherische oliën, zeezout, heilig water, alle vloeistoffen, aurasprays,
( verder alles wat is verwerkt met etherische oliën ), tijdsgebonden producten, verzegelde producten.
Verder de zoutlampen, alles wat met himalayazout tot lamp is verwerkt of de kleine mini lampjes, de snoeren,
dit alles mag NIET worden geretourneerd, dit kwam te vaak gebroken terug, dit nemen we niet meer retour!
Wij controleren VOOR versturen altijd alle snoeren en losse lampjes!
Boeken / boekjes / mogen NIET retour worden gestuurd.

5E – A.) Brievenbus aanwezig?
Koop je iets als brievenbuspost? Dan wordt er uiteraard van je verwacht dat je een brievenbus hebt!
Van ieder adres in Nederland wordt verwacht dat er een brievenbus aanwezig is.
Of is je brievenbus-gleuf te klein omdat het b.v een oud huis is? Die verantwoording ligt bij jou als klant.
Past iets niet door de brievenbus? Of heb je geen brievenbus? Daar kunnen wij hier uiteraard géén verantwoording voor gaan nemen.
Als jij iets besteld wat door de brievenbus verstuurt wordt dien je zelf te zorgen dat dit ook mogelijk is!

5F.) Volledige wetteksten:
Bovenstaande is een korte samenvatting, zie hier de volledige wetteksten: wetboek online

5G-A.) Boeddha urn laten bezorgen door onze eigen bezorger;
Wil je een grote Urn uit hout of een Urn uit natuursteen laten bezorgen *?
Je kunt een grote Urn uit hout of een Urn uit natuursteen laten bezorgen * dit geldt alleen voor Nederland.
Voor welke modellen dit geldt dan staat het erbij.
Dit duurt wat langer, dit gaat in goed overleg. Het ligt eraan wanneer ons vervoersbedrijf beschikbaar is.
Hier schakelen wij een apart vervoersbedrijf voor in.

* Mocht je bij levering niet thuis zijn of wil je de urn op dat moment toch annuleren?
Dan zijn we genoodzaakt hiervoor 150,00 in rekening te brengen omdat we speciaal vervoer hebben geregeld wat ons geld kost.

5G-B.) Houten Boeddha urn retourneren?
Wil je een houten Boeddha urn na ontvangst toch retourneren?
LET DAN EVEN OP: Dan gelden hier andere voorwaarden voor !!
Altijd eerst contact met ons opnemen. Omdat wij geen zicht hebben op hóe er met een beeld om wordt gesprongen,
maar vooral ook wáár het beeld komt te staan, b.v dichtbij een warmtebron of voor een raam, daar lijdt het beeld van.
De kans op scheuren of barsten wordt dan des te groter.
Hier waarschuwen we altijd voor maar ieder is uiteraard vrij te doen wat hij / zij wenst.
Een houten beeld mag alléén worden geretourneerd zónder barsten, zónder scheuren en zonder enige verkleuringen.
Voldoet een retournering hier niet aan, kan het niet retour genomen worden, nog vergoed.

Dus nogmaals: Bij een retour altijd éérst contact opnemen met ons, wij leggen dan uit hoe te werk te gaan !!
Vragen, opmerkingen, mail ons : Ik heb een vraag

5H. ) Afmetingen van producten op de website:
Bij veel producten, zoals zoutlampen, handvervaardigde beelden uit hout ( urnen ), kleine beeldjes,
drijfbloemen en stenen bloemen etc. etc. staat de globale
afmeting vermeld: ” +/- .. x .. x ..cm / mm ”( Deze +/- geldt voor de hele regel – breedte + hoogte ! )
Producten die o.a uit de natuur komen of vervaardigd zijn uit hout, edelstenen daar kunnen we nóóit
1 afmeting bij vermelden omdat ze áltijd anders van vorm / maat / kleur zijn.
Soms zijn ze dikker en korter, soms weer smaller en hoger, soms wat groter of kleiner door handwerk…

5I: ) Herroepen * van je bestelling:
Wil je na het plaatsen van een bestelling je bestelling toch herroepen?
Dit kan alleen VÓÓRDAT een bestelling aan onze zijde is aangemeld / verwerkt!
Herroep je NADAT we je bestelling hebben aangemeld? Dan kunnen we de bestelling NIET meer herroepen.
Dan zit je bestelling al in het verwerkingsproces…

6A.) Doos / breuk  / zoekgeraakt pakket of breuk veroorzaakt door Post NL of een bezorger / vervoerder?
Mócht een pakket per ongeluk beschadigd zijn door Post NL of door een bezorger zorgen we altijd voor een goede oplossing !
Iets kapot of niet helemaal goed aangekomen, stuur ons áltijd een foto toe. Zonder foto’s geen vergoeding !
( In het verleden hebben klanten hier helaas misbruik van gemaakt, dus áltijd en foto toesturen van breuk / onduidelijkheid / klacht.)

6 B.) Zien we bij je track en tracé gegevens dat het pakket of brievenbuspakje wél is afgegeven kunnen we niets voor je betekenen.
Soms laten mensen een pakket op hun werk afleveren, b.v een instantie / bedrijf met veel medewerkers, of bij de buren
of een huisgenoot nam het pakket aan, of je woont in een woongroep en heeft een medebewoner het in ontvangst genomen?
Als we zien dat het pakket op het huisadres is afgeleverd ( zichtbaar bij de track en trace code ) dan ben je daar zélf verantwoordelijk voor.
Want dan heeft één van je collega’s / huisgenoten / buren het pakket in ontvangst genomen !
Het systeem ” verzint ” niet als het pakket is afgeleverd ( mensen helaas soms wel …)

6C.) Kan ik mijn bestelling na betaling nog annuleren?
Je hebt wettelijk het recht om binnen 14 dagen je bestelling te retourneren / annuleren.
Heb je een bestelling geplaatst en betaald en wil je toch annuleren?
Neem dan hier contact met ons op.

Is je bestelling door ons al afgegeven bij Post NL?
Dan zul je moeten wachten tot je het pakje in ontvangst hebt genomen en neem
vervolgens contact met ons op binnen de wettelijke retour tijd.

6D.) Jouw persoonsgegevens invullen;
Je bent zélf verantwoordelijk bij het ingeven van je persoonsgegevens dat je ook je juiste gegevens invoert.
Heb je b.v per ongeluk een verkeerd adres, huisnummer ingevoerd, kunnen wij hier geen verantwoording voor dragen.
Je bent hier zelf verantwoordelijk voor.

7.) De informatie en aanbevelingen op deze website kunnen zonder voorafgaande waarschuwing of kennisgeving worden gewijzigd.
Wij spannen ons in, iedere dag weer, om deze webpagina’s zoveel mogelijk actueel te houden.
Wij aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor eventuele gevolgen van niet beschikbaarheid.

8.) Het Stralende Oosten respecteert en beschermt je privacy !
Wij hechten veel waarde aan het vertrouwen dat je in ons stelt, ALLE persoonlijke informatie
wordt met zorg behandeld, en alleen gebruikt voor ons eigen gebruik, daar mag je echt op vertrouwen.

9.) Voor vertragingen en misverstanden of niet behoorlijk overkomen van bestellingen in het verkeer tussen Het Stralende Oosten / Urns By Nature,
dan wel tussen Het Stralende Oosten / Urns By Nature en derden,  voor zover betrekking hebbend op de relatie tussen je en
Het Stralende Oosten / Urns By Nature, is Het Stralende Oosten / Urns By Nature niet aansprakelijk.
Tenzij er sprake mocht zijn van opzet of grove schuld van Het Stralende Oosten / Urns By Nature.

10.) Op alle rechten, verplichtingen, aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten waarop deze
voorwaarden van toepassing zijn, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

11.) Het Stralende Oosten / Urns By Nature kan nooit aansprakelijk worden gesteld van mogelijke schade, ongevallen
of lichamelijk letsel, dan wel het overlijden door het gebruik van één van onze producten. Alle producten op deze
website zijn op eigen risico. Ook producten waar vuur aan te pas komt, daar bent u zelf altijd verantwoordelijk voor.

12.) Een overeenkomst komt pas tot stand als Het Stralende Oosten / Urns By Nature uw bestelling of
aanbetaling heeft geaccepteerd. Het Stralende Oosten / Urns By Nature heeft het recht bestellingen gemotiveerd
te weigeren of bijzondere voorwaarden aan de levering te verbinden.
Als je bestelling niet wordt geaccepteerd, krijgt je daar binnen tien ( 10 ) werkdagen bericht van.

13.) Als je de betalingstermijn overschrijdt, ben je vanaf de dag dat betaling had moeten plaatsvinden in verzuim en ben je
vanaf die dag een vertragingsrente van 1% per maand of een deel van een maand over het openstaande bedrag verschuldigd.
Als je betaling plaatsvindt na aanmaning door Het Stralende Oosten / Urns By Nature
ben je een bedrag van tweeëntwintig euro en negenenzestig eurocent ( € 25,69 )
aan administratiekosten verschuldigd. En als het Stralende Oosten / Urns By Nature zijn vordering
ter incasso uitbesteedt, ben je ook de incassokosten verschuldigd.
Deze incassokosten zullen tenminste vijftien procent (15%) van het openstaande bedrag zijn, maar
Het Stralende Oosten / Urns By Nature behoudt zich het recht voor de daadwerkelijk gemaakte
buitengerechtelijke incassokosten te vorderen.

14.) Als je niet tijdig, volledig betaald, heeft Het Stralende Oosten het recht de betreffende overeenkomst en
eventuele daarmee samenhangende overeenkomsten op te schorten, dan wel te ontbinden.

15.) Als de prijzen van de aangeboden artikelen en diensten stijgen in de periode tussen het moment dat je
besteld en de uitvoering van de bestelling door het Stralende Oosten / Urns By Nature, heb je het recht de bestelling
te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden binnen tien ( 10 ) dagen na mededeling van de
prijsverhoging door Het Stralende Oosten / Urns By Nature.

16.) De eigendom van geleverde artikelen gaat pas over als je het verschuldigde bedrag betaald heeft.
Het risico ter zake van de artikelen gaat al op het moment van aflevering op je over.

17.) Betalingsvoorwaarden voor kerstpakketten – relatiepakketten;
* De bestelling dien je geheel vooraf te betalen, en na betaling volgt de levering volgens gemaakte afspraak.
* Of de bestelling gaat in, nadat je 2/3 ( twee derde ) van het totale factuur bedrag hebt aanbetaald, en bij
aflevering van de pakketten betaal je het resterende bedrag meteen contant aan onze bezorger.
Je ontvangt dan ook meteen een bewijs van betaling.
* Annulering gaat ALTIJD in overleg en met goedkeuring van Het Stralende Oosten / Urns By Nature.
Annuleringen van kerstpakketten dienen schriftelijke te worden geannuleerd,
en binnen 14 dagen na het tot stand komen van de overeenkomst. Er worden dan alleen administratiekosten in rekening gebracht.
Vindt de annulering niet binnen 14 dagen na overeenkomst plaats, dan wordt het gehele totaal bedrag bijje in rekening gebracht.

18.) Goederen blijven eigendom van Het Stralende Oosten / Urns By Nature totdat deze volledig betaald zijn!

19.) Bestellen van ”trouw”geschenkjes in grote hoeveelheden;
Zoals je kunt begrijpen, is het voor onmogelijk om van álle producten hele grote hoeveelheden op voorraad te hebben.
Wij kopen grote hoeveelheden van een product vaak pas in na aanvraag en als we de betaling van je ontvangen hebben.
Als wij het totale factuurbedrag hebben ontvangen op onze rekening, kopen wij je gewenste artikelen in bij één van onze leveranciers.
Dit gaat altijd in overleg samen met je.  Je ontvangt als je dat graag wilt een betalingsbewijs, wilt je dit, dan zelf even aangeven.
Alles gaat in goed overleg, daar mag je echt op vertrouwen. * Maar grote ingekochte hoeveelheden speciaal op aanvraag,
kunnen niet worden teruggegeven of geretourneerd worden. Bestel je veel kleine geschenkjes, zoals o.a mini happy boeddha’s,
zullen wij altijd  € 19,00 in rekening brengen, ongeacht het gewicht van het pakket. Dit heeft te maken met het feit dat wij deze
speciaal voor u in moeten kopen, want onze leverancier brengt aan ons ook verzendkosten in rekening.

20.) Er mogen géén teksten, gedichten, foto’s of plaatjes uit deze website worden overgenomen, hier berust copyright.
In overleg kunnen we kijken wat mogelijk is. Altijd éérst overleggen met ons.

21.) Artikelen die speciaal voor je besteld worden bij onze groothandel, kunnen niet worden geretourneerd.
Dit geldt ook voor ashangers of bijzondere sieraden, edelstenen of andere producten, waar een naam speciaal voor u wordt
ingegraveerd, deze kunnen niet worden geretourneerd of worden teruggenomen.Dit valt onder maatwerk – lees ook punt 4.

23, ) Gebruik op eigen risico en eigen verantwoording;
Álle producten op deze website, dus alles wat wij verkopen, is door het gebruik daarvan op eigen risico en op eigen verantwoording.
Er staat overal duidelijk bij vermeld HOE je iets het beste kunt gebruiken,
lees dat altijd eerst even goed door vervolgens je iets gebruiken gaat.

24.) Producten met vuur;
Alle producten uit ons assortiment Het Stralende Oosten / Urns By Nature  welke je met een kaarsje – met
open vuur kunt toepassen, is het gebruik daarvan geheel op eigen risico.

25.) Eigen ontwerpen – eigen concept – copy right;
Op alle teksten en foto’s op deze website berust copyright. Hier berust het eigendomsrecht op. Het is dus verboden om iets uit deze
website te kopiëren zónder onze schriftelijke goedkeuring. Dit is wettelijk zo geregeld. Producten welke door onszelf zijn
ontworpen en vallen onder de naam ” Urns By Nature ”, ook hier berust copyright op. Onze producten zijn daardoor
beschermd en mogen niet worden nagemaakt, gedupliceerd of via social media worden verspreid.
Dit in geen enkel geval of het moet schriftelijk goedgekeurd zijn door onszelf.
Alles valt onder ons eigen geproduceerde concept ” Urns By Nature.”

26.) Urns By Nature;
Urns by Nature is een dochteronderneming van Het Stralende Oosten.
De algemene voorwaarden van Het Stralende Oosten gelden ook voor Urns By Nature.

27.) Gebruik van een eigen adapter / stekker in combi met PC lampje met USB aansluiting:
Als je een eigen adapter gebruikt die je nog ergens hebt liggen, die kan problemen veroorzaken!
Er kan geen garantie gegeven worden op lampjes met USB stekker die storing geven met gebruik van een eigen adapter.
( Die je elders kocht dan bij ons. ) Er zit namelijk véél kwaliteitsverschil in adapters.
Gaat een lampje hierdoor kapot of werkt deze niet goed is dat op eigen verantwoording.

28.) Het gratis kadootje bij je bestelling wat je uitkoos – of wanneer ik je mocht verrassen;
Kies je als gratis kadootje een essentiële olie, basis olie, auraspray, iets met een vloeistof?
Of mocht ik je verrassen en ik stuurde een olie of vloeistof toe?
En je stuurt je bestelling / een gedeelte / of alles retour, zijn we genoodzaakt het gratis product
te verrekenen met je retouren. Dan betaal je hier dus voor…want…
Alle vloeistoffen op onze webshop mogen namelijk niet worden geretourneerd omdat wij
nooit kunnen controleren of iets wel of niet geopend is.
Eenmaal geopend dan start namelijk het bewaarproces / de verloopdatum.
Aangezien wij pure zuivere oliën en vloeistoffen verkopen zónder chemische meuk, zijn
deze meestal wat minder lang houdbaar dan oliën die verwerkt zijn met rommel en meuk…
(…wat meestal verwerkt zit in producten uit een supermarkt of drogisterij! )
Of stuur je een gedeelte of alles retour maar zonder het gratis kadootje, dan worden de kosten
van het gratis kado in mindering gebracht op je aankoopbedrag.

Typefouten zijn onder voorbehoud.

Nog ergens vragen over, mail ons gerust, Inge & Paul

Ik heb een vraag