Je bestelling zelf ophalen in Uden of Overloon?
We bieden je een zéér gemakkelijke service aan !
Je bestelling zélf ophalen wanneer het jou uitkomt bij Paul zijn garagebedrijf.
( Attentie beste mensen, daar hebben we verder géén voorraad staan! )
Mijn man heeft zijn eigen garagebedrijf VDA autoservice in Uden ( Noord Brabant ), daar is een afhaalpunt.
Bezoek zijn website eens: www.VDAautoservice.nl
( Duurt +/- 2 werkdagen – je ontvangt daarover altijd nog bericht wanneer het voor je klaar ligt. )
LET EVEN OP: Dit kan alléén bij vooruitbetaling !
Lees hier meer over terug : Je bestelling ophalen bij VDA autoservice
Waarom nou alleen bij een vooruitbetaling?
Omdat er in het verleden regelmatig mensen vroegen om het ter plekke pas af te mogen rekenen.
Dan reserveerde we de producten speciaal, en wat bleek…dan kwamen mensen het toch niet
ophalen…daarom dus alleen bij vooruitbetaling ;o)
Kom je uit Overloon of rondom Overloon, Venray, Merselo…etc.
Dan kun je hier óók gebruik van maken!
Wij wonen namelijk in Overloon.
ZIE ik dat je besteld + betaald hebt en je komt uit Overloon of rondom Overloon.
Dan mail of bel ik je even wanneer je de bestelling in Overloon op kunt komen halen.
LET EVEN OP, we hebben GÉÉN winkel!
Enkel een opslagje maar daar ontvang ik géén mensen.
Alleen mogelijk om via internet te kopen en te betalen ;o)
Het voordeel bij winkelen bij Het Stralende Oosten is ook dat alles uit eigen voorraad leverbaar is !
De voorraad ( het aantal stuks wat aanwezig is ) staat náást iedere foto vermeld.
Zo voorkom je lange levertijden van bestellingen wat bij veel webshops vaak wél het geval is ( dropshipping ).
Omdat veel webshops vaak géén eigen voorraad beheren maar pas inkopen doen wanneer jouw betaling
als klant binnen is.
Misschien vind je dit handig te weten, onze voorraad klopt wel ;o)
Hou wel even in de gaten…is iets uitverkocht, dan verdwijnt het automatisch van onze webshop.
Kun je als klant ook bestellen vanuit België of Duitsland? Jazeker kan dit.
Tot 30 kilo = 8,95
Boven de 85,00 is het verzenden GRATIS !
Naar het buitenland is géén brievenbuspost mogelijk:
Naar het buitenland geldt géén mogelijkheid voor versturen via brievenbuspost.
De kosten bij Post NL zijn hiervoor bijna net zo hoog dan wanneer we versturen via een pakket.
Mail ons bij vragen, ik heb een vraag
Kijk hier voor prijzen voor de verzenkosten voor België en Duitsland: Verzendkosten EU
Hier vind je de online betalings mogelijkheden: Veilig online betalen bij Het Stralende Oosten
Je bestelling elders laten bezorgen?
Ben je vaak van huis?
Werk je veel?
Of ben je regelmatig laat thuis?
Of…wil je een kadootje, troostgeschenkje, krachtgeschenkje rechtstreeks bij
een ontvanger laten bezorgen?
Dat kan, geen probleem. Laat je bestelling dan op een ander adres bezorgen.
Vul bij de persoonsgegevens het juiste ( andere ) bezorgadres in en we zorgen hiervoor !
ZIEN WE DAT ER EEN ANDERE NAAM STAAT INGEVULD BIJ DE AFZENDER?
DAN STOPPEN WE ER ÁLTIJD EEN KLEIN KAARTJE BIJ MET JOU NAAM ALS AFZENDER, GEZELLIG VERPAKT!
P.S: Wij sturen NOOIT automatisch een factuur mee, handig te weten mocht het een kadootje zijn.
Is het een kadootje? ( Max. 3 kadootjes per bestelling, lees die voorwaarden even… )
We bieden ook een GRATIS inpakservice aan, lees hier meer: gratis inpakservice
Nog vragen hierover?
Mail ons, groetjes Inge & Paul
Ik heb een vraag
GRATIS mooi kado uitzoeken bij je bestelling vanaf 40,00 *
Bij ons mag je bij je bestelling vanaf 40,00 een leuk kado uitzoeken.
Is dat nou niet eens leuk…?
Hoe werkt het…
1.) Na je bestelling boven de 40,00 verschijnen er steeds 4 kadootjes in je scherm.
Hoe groter je bestelling, hoe GROTER / DUURDER de kado’s worden!
2.) Dan klik je 1 kadootje aan naar wens en deze stoppen we bij je bestelling.
Maak je geen keus?
Dan gaan we ervan uit dat je niks wenst. Vergeten? Stuur ons dan nog een mail na.
1 GRATIS kado per bestelling;
Voorwaarden; let verder eventjes op;
* Bestel je een gratis product mee maar de hoogte van je bestelling klopt niet? Dan vervalt het gratis product.
* Retourneer je producten of je hele bestelling? Dan dient het gratis artikel ook retour gestuurd te worden!
* Verzegelde producten ( etherische olie of vloeistoffen ) mogen NIET geopend worden.
Wordt de verzegeling geopend retour gestuurd, dan brengen we de kosten van die betreffende olie in mindering op je retour bedrag.
Waarom nou al deze ” voorwaarden ”?
Nou…het verbaasd ons best regelmatig wat er zoal allemaal ”voorvalt”, helaas maar waar moeten we zo ” streng ” zijn ;o)
Bang kind? Jijzelf angstig?…Slecht gevoel op de slaapkamer?
Negatief of eng voelende sfeer?
Of…
Je ” hebt het gevoel dat je ” anders ” bent, je bent gevoelig voor sfeer,
voelt / hoort / ervaart ” meer ” dan een ander?
Hulp nodig? Ik – Inge – help je graag…
Vraag me waar je ” last ” van hebt of meer duidelijkheid over wenst en
ik – Inge – kan je advies geven vanuit mijn ervaringen en visie…
Koop je bij ons producten, is advies gratis!
Wat voorbeelden kunnen zijn;
Ik ervaar in huis allerlei ” vreemde of rare dingen” en / of ik voel me er erg onprettig…
Ik ben bang in huis of op mijn slaapkamer of mijn kind (-eren), het voel er erg onbehaaglijk…
Ik het gevoel dat er ” iets ” aanwezig is en ik zoek naar een oplossing…
Mijn hond of kat zie ik staren naar een hoek of sissen of blaffen vaak naar een bepaalde richting…
Ik zie regelmatig schimmen of schaduwen…
Ik heb weleens het gevoel dat ” iemand ” me aanraakt maar er is niemand…
Of…
Ik merk dat ik ‘ gevoeliger / intenser’ reageer op situatie’s dan mijn omgeving…
Ik ‘ voel / reageer heftiger op mijn omgeving ‘ of neemt geluiden intenser waar dan een ander…
Ik ben zo vaak moe / uitgeblust na mijn werk / school of na het bezoek aan een feestje / drukke menigte…
Ik slaap niet lekker, ben vaak wakker, lig veel te piekeren…
Wáár zit je mee en wáár heb je een handvat bij nodig?
Vraag het me en ik deel je mijn inzichten, handvatten die ik leerde op mijn levenspad…
Waarom deze mogelijkheid;
Aangezien ik ( Inge ) steeds vaker van mensen allerlei vragen via email toegestuurd krijg waar ik toch zeker wel
minimaal een kwartier tot half uur tijd in investeer ze te beantwoorden, vraag ik hier voortaan een bedrag voor.
Online betalen;
Je kunt deze service EERST online afrekenen, staat het bedrag bijgeschreven, kun je me je vragen toesturen.
LET EVEN OP:
KIES BIJ BETALEN VOOR DE OPTIE – ” BESTELLING AFHALEN ” !
ANDERS REKENT HET SYSTEEM VERZENDKOSTEN !!!
Deze vragen zal ik binnen enkele werkdagen uitgebreid beantwoorden. In het weekend werk ik niet.
Let wel, ik hang hier geen ”tijd” aan, ik neem er de rust en de tijd voor.
Het ligt er ook aan hoe ”druk” ik het heb en hóe ik me voel.
Door mijn eigen gevoeligheid zal ik mijn ” energie niveau ” voor dat moment moeten respecteren, en
anders schuift het een dag door.
BETAAL HIER / KLIK HIER:
Bestel je bij ons voor de 1e keer? Hoe werkt dit dan?
Je kiest / klikt een product aan, deze komt vervolgens terecht in het winkelmandje.
De winkelwagen bevind zich rechts-bovenin de menubalk!
Je kunt kiezen voor ”verder winkelen”.
Ben je klaar met winkelen, kies dan voor ”afrekenen”.
Je kunt vervolgens je persoonsgegevens invullen,
kies de betaalwijze,
!! NIEUW !! Je kunt óók zelf kiezen voor Post NL afhaal locatie.
en je wordt doorverwezen naar de betaalpagina, maak je keus, betaal…en je bestelling is gedaan.
Je hoeft als je bij ons voor een eerste keer besteld dus NIÉT eerst in te loggen !
MÁÁR, wil je meteen punten sparen ( voor korting of kado’s ) dan weer wel, want
punten sparen kan enkel met een account.
Nog een vraag hierover? Mail ons Ik heb een vraag
Heb je een factuur – BTW bon nodig voor je eigen administratie?
De webshop stuurt na je bestelling automatisch de factuur mee in je mailbox.
Zo kun je deze gemakkelijk zelf uitprinten voor je eigen administratie.
BIJ AFLEVERING THUIS ZIT ER GÉÉN FACTUUR BIJ JE BESTELLING!
Is het een kadootje voor een ander?
Dan vul jij gewoon andere persoonsgegevens / het aflever adres in, maar JOUW email adres.
Zo krijgt de ander nooit een factuur, maar ontvang jij die in je mail.
Nog vragen hierover? Mail ons Ik heb een vraag
Wél of géén account bij je eerste bestelling?
Bij onze webshop kun je MÉT of ZÓNDER een account bestellen.
Die keus is aan jezelf.
De voordelen van een account aanmaken kunnen wel zijn:
· Eerdere bestelling terug kijken.
· Je verlanglijstje / Wensenlijstje terug zien.
· Wijzigingen aanbrengen in je adresgegevens.
· Je accountgegevens wijzigen.
· Aan- en afmelden van nieuwsbrieven.
· Je wachtwoord wijzigen.
· Verschillende verzendadressen opslaan om een bestelling naar een ander adres te versturen.
P.S.
Gemakkelijk voor het versturen van een kadootje / troostgeschenk réchtstreeks naar een vriend, kennis of familielid!
– Dit verpakken we altijd verzorgd en met een kaartje erbij voor die ander in.
Nog een vraag hierover? Mail ons Ik heb een vraag
Jazeker kun je je pakket + brievenbuspakje ( NL. ) volgen;
Na het versturen van je bestelling ontvang je áltijd automatisch een track en trace code.
Ook naar België of Duitsland.
Je ontvangt óók een track code als het met brievenbuspost wordt bezorgt ( NL. )
( Naar het buitenland is géén brievenbuspost mogelijk. )
HEB JE GÉÉN TRACK & TRACE CODE ONTVANGEN?
KIJK DAN EVEN IN JE SPAM-INBOX!
Zo kun je je pakket – pakje altijd volgen, de aflevertijd is een indicatie.
Maar voor 99 % wordt je bestelling de dag NAdat wij het gepost hebben bij je afgeleverd.
Zit er altijd een factuur of BTW bon bij mijn bestelling?
NEE:
We hebben ervoor gekozen om géén factuur bij bestellingen te doen.
Dit vinden we zonde van al het papier en inkt, want meestal gooien mensen deze bon toch weg.
En voor diegene die een bestelling ( kadootje ) naar een ander laten sturen willen ook niet dat er
een factuur met prijs bij de bestelling zit, vandaar deze keus.
Plaats je een bestelling?
Dan ontvang je NA het afrekenen automatisch een factuur in je mailbox!
En zo kun je zelf je BTW bon uitprinten.
( Het kan alleen vanaf de computer waar je de bestelling op hebt geplaatst / betaald hebt. )
Nog vragen hierover? Mail ons Ik heb een vraag
Is je bestelling kapot aangekomen?
Is er iets gebroken?
Of klopt een product niet bij het uitpakken?
Neem dan METEEN contact met ons op !
We vragen je áltijd even om wat foto’s door te sturen van de breuk of het product of wat er niet klopt.
Zonder foto’s kunnen we helaas niets voor je betekenen.
Vriendelijke groeten Paul & Inge
Punten sparen voor kado’s of korting! Leuk hè?
Let alleen eventjes op, dit kan ALLÉÉN als je een account aanmaakt!
GRATIS PUNTEN SPAREN VOOR KADO’S OF KORTING!
Misschien was het je al opgevallen in je account dat je punten aan het sparen bent!
Want vanaf heden SPAAR jij punten! Leuk hè?
En wat betekend dit dan….nou….
Nou…deze kun je vervolgens in wisselen voor mooie kado’s of tegen korting !
Let even op:
Dan moet je WÉL een account hebben aangemaakt.
Ben je een nieuwe klant?
Kies bij het afrekenen dan voor een account aanmaken anders kan het systeem niet
weten dat je punten wilt sparen!
Veilig betalen via je eigen bank;
Je kunt bij ons veilig online betalen via je eigen vertrouwde bank.
Wij werken samen met Pay NL. Altijd veilig en betrouwbaar !
Lees onder deze link de verschillende soorten betaal mogelijkheden die wij hanteren.
Brievenbuspost – 5,50 – NL:
( Met track en tracé code, dus je envelop is via internet online te volgen ! )
VOORDELIGE TIP:
Er passen +/- 2 / 4 /6… STUKS / OF VERSCHILLENDE SOORTEN artikelen door de brievenbus!
Bestel je meerdere kleine artikelen dan passen ze in 1 envelop / brievenbusdoosje.
Je betaald dan maar éénmalige verzendkosten van 5,50.
Het is dus altijd slim en voordeliger voor jou als klant om meer in ééns te bestellen, dan ben je altijd voordeliger uit.
Brievenbuspost kan alleen in Nederland verstuurt worden.
_________________________________
Pakket tot 30 kilo – 6,95
Dit is met track en tracé code
Bestellingen boven de 65,00 is GRATIS !!
Dit is met track en tracé code
WÁT is een GOED beveiligde webshop?
Kijk links bovenin de zoekbalk.
Daar staat onze bedrijfsnaam naast het slotje.
ZO moet een goed beveiligde webshop eruit zien!
Dan weet je dat al jouw persoonsgegevens veilig verwerkt worden.
Ook alle betalingen zullen over een GÓED beveiligde lijn lopen!
Misschien vind je dit fijn en prettig om te weten ;o)
Hier leggen we verder uit waarom we je gegevens nodig hebben…
En onze webshop gebruikt een goed beveiligde SSL verbinding!
Om een bestelling te kunnen plaatsen hebben we minimaal een aantal gegevens van je nodig.
Als je iets besteld dan willen we je naam en adres weten anders kunnen we niets toezenden.
Ook willen we een telefoonnummer van je weten, dit nummer misbruiken wij nooit!
Je telefoonnummer gebruiken we enkel en alléén als er een specifieke vraag is of om je te informeren
bij onduidelijkheden. Nérgens anders voor!.
En erg belangrijk voor je te weten:
Alle communicatie van-en-naar onze webwinkel is ( vanaf nu ) extra goed beveiligd.
Het is beveiligd door versleuteling ( dit heet SSL – zie het slotje vóór onze domijnnaam – links bovenin ).
Je gegevens gaan veilig het internet op en komen veilig bij ons aan.
Winkelen met een geruststellend gevoel !
Lees op deze website duidelijk terug waaróm dit zo belangrijk is: SSL beveiliging, wat is dat?
Wat gebeurd er met mijn persoonsgegevens / Privacyverklaring AVG wet;
Je privé – persoonsgegevens worden enkel en alleen gebruikt voor ons eigen intern gebruik.
Jouw persoonlijke gegevens worden NÓÓIT aan derden verstrekt of doorverkocht !
Lees hier de uitgebreide informatie terug over de Privacyverklaring AVG, het goed beveiligen van jouw persoonsgegevens:
Goed beveiligen van jouw persoonsgegevens
We versturen in 2-3 werkdagen
Dit geld niet voor een overboeking, het bedrag dient wel meteen bijgeschreven te staan.
* Kleine urnen hebben altijd een levertijd van +/- 1 week.
!! Let wel eventjes op – een overboeking duurt áltijd langer:
Het ligt eraan wélke betaal-mogelijkheid je hebt gekozen, de levertijd staat erbij vermeld.
Want kies je b.v voor een overboeking / overschrijving, dat duurt altijd langer !
Hóe lang ligt aan je bank, hier hebben wij geen enkele invloed op.
Deze info vind je hier: Betaal mogelijkheden
Je bestelling volgen met een track en tracé code;
Je ontvangt van ons áltijd nog een email met een track en tracé code als we je bestelling posten !
Óók bij brievenbuspost ( NL. ) Zo weet jij wanneer je je bestelling verwachten kunt.
GÉÉN TRACK CODE * ONTVANGEN?
KIJK DAN EVEN IN JE SPAM-INBOX / OF MOGELIJK IS JE MAILBOX VOL?!
( * Je ontvangt pas een track & tracé code als het bij ons verstuurt is. )
Melding van de bezorgdag bij Post NL:
De datum + bezorgtijd die je ontvangt via de link van Post NL is een indicatie.
Dit is nóóit een zekerheid.
Doorgaans werkt het zo, ik geef het pakket / de envelop af, dan wordt het voor 99 % de volgende ( werk-) dag bij je bezorgt.
( Tijdens speciale dagen / feestdagen kán het wat langer duren. )
Mini urnen + assieraden:
Een assieraad wordt geleverd binnen bovenbenoemde levertijd.
Mini urnen of andere Urnen hebben een wat langere levertijd, het ligt er ook aan welk model je koopt.
Mini urnen – grote urnen worden na +/- 5 werkdagen verstuurt ( en altijd na ontvangst van de betaling. )